dijous, 9 de desembre del 2010

El pont del Juanma

Aquest pont he aprofitat per sortir amb els amics i descansar de l'escola.
Dissabte vaig anar a Barcelona amb uns amics per mirar tendes d'instruments i de roba. Vam menjar en un McDonalds i a la tarda vam tornar a casa aviat per poder aprofitar la tarda per descansar. Diumenge vaig dormir fins tard, i a la tarda vam tenir una sesió freaky amb el David, el Quim i el Martí. A la nit vaig anar a celebrar l'aniversari d'una amiga a Sant Cugat, i em vaig quedar allà a dormir. Dilluns al matí vaig aprofitar per fer una mica d'esport al club, i a la nit vam sortir a donar un vol pel parc Catalunya. Dimarts em vaig aixecar d'hora i vaig anar a casa de l'Ari per acabar un treball de socials, però vam trigar mes del que pensavem i vam tenir que continuar per la tarda.
Dimecres vaig estar tot el dia amb uns amics a Sant Cugat, i cuan vaig arribar a casa per la nit em vaig posar a fer els deures de l'escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada