dijous, 9 de desembre del 2010

El pont de l'Àxel

Aquest pont he aprofitat per sortir amb els amics i passar-m'ho molt bé. Per exemple, el dilluns vem anar al parc Catalunya amb els amics, i després vem poder arribar a casa. El dimarts igual. A part d'anar de festa vem fer el treball de la revolució francesa amb el David Pons i Quim Ripoll. Vem trigar més de tres hores per fer el treball. El Divendres, el Dissabte i el Diumenge vaig anar al poble i el Dilluns vaig tornar a Sabadell. El Dimarts a la tarda vaig anar amb el Davis i, molt contents, vem anar a una botiga de música. El David volia probar la seva futura guitarra i després, jo vaig aprofitar per probar un baix ''Ibanez'' de 890 euros. Sonava com un baix Fender EU, o això em va semblar. Després, si malament no ho recordu, vaig probar un Gibson i sonava diferent, per mi més malament per l'estil de metal o per tocar Funk, que es necessita fer slap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada